Awel, nu ge d'er toch over begint: vanavond er voor het eerst in geslaagd om video incl geluid op mijn pc te toveren... (heeft 'maar' vier maanden geduurd om de zaak deftig geïnstalleerd te krijgen, geluidskaart te upgraden, al de nodige kabels te trekken ("zo onzichtbaar mogelijk" - mijn vrouw
) en juist aan te sluiten en de install-software juist geïnstalleerd te krijgen... uitleg van ATI allesbehalve helder
)...
Nu waarschijnlijk nog vier maanden nodig om:
-ingesloten captureprogramma met de juiste drivers aan de slag te krijgen;
-displaydrivers zo ver te krijgen dat ik ook omgekeerd mijn DVD's vanop computer op mijn A/V krijg...
-na eveneens vier maanden mijn DVD+RW ook eens iets te laten opnemen... Mijn NERO-software herkent blijkbaar mijn DVD niet (is nochtans een gekochte versie van een jaar of twee geleden
)
-een klein beetje videobewerking onder de knie te krijgen... Als ik al zie hoeveel 'tools' Kenny daar voor suggereert, dan zinkt de moed mij in de schoenen...
Begin stilaan te vermoeden wat de naam 'All-in-Wonder' betekent, nl. een wonder als ge alles geïnstalleerd krijgt!
Dus: als dat hier in orde ZOU komen, dan kunt ge't hier altijd komen proberen (anders eerst eens checken wat Kenny per uur vraagt
)...