10th April 2008, 20:57
|
|
Prime Integrator
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door jan van hoogten
Ik vind dat er vanuit de onderwijswereld moet gereageerd worden op deze wet want.
|
Ahum.
Citaat:
Orgineel gepost door hln
In de onderwijswereld wordt verontwaardigd gereageerd.
|
En euhm, jij DENKT dat je later altijd fair gaat verbeteren? Goede instelling.
Ik ben hier persoonlijk ook echt geen voorstander van. Ik heb nu al 2x een examen moeten opstellen en ik weet nu al dat ik bepaalde vragen volgend jaar opnieuw zal gebruiken omdat het gewoon heel goede vragen zijn. Het risico dat leerlingen examens gaan opvragen en bijhouden (of verkopen!) voor leerlingen van lagere jaren is echt wel reëel vrees ik. Dat lln examens moeten kunnen vergelijken kan ik nog begrijpen - hoewel ze dat momenteel nog niet mogen als bewijsmateriaal voor de rechtbank ofzo -, ik heb op gewone testen tenslotte ook al wel meegemaakt dat lln na vergelijken concluderen dat ik ergens toch een steekje heb laten vallen en dan pas ik de punten altijd nog aan.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|