Enkele post bekijken
Oud 12th January 2005, 11:31
judithgielens's Avatar
judithgielens judithgielens is offline
auti-juf

Oké kenny, ghebt op vele punten idd wel gelijk.
Ik moet toegeven dat ik de meeste mensen ook altijd wel BETER leer kennen op het internet.
De meeste LEER je kennen in het dagelijkse leven(wat dus wegvalt als je constant achter je pc zou zitten)

Actualiteitsforum van Barst: idd, there I met you (verdoeme, was da er maar nooit geweest! )
Maar ik KEN pas iemand alsk hem of haar in real life gezien heb (wat dus weer zou wegvallen als je heel den dag achter uwe pc zou hangen)

tijden van vroeger:
Er zijn nog plaatsen waar da wel gebeurt! weliswaar minder, maar in de zomer zie ik het hier in Vorselaar nog gebeuren dat enkele ouderen van den heikant op een bankske voor iemand zn huis gezellig zitten te kletsen.
Mijn moeder is afkomstig van Zandvliet, awel, daar doen ze dat ook nog echt!
Dat is allemaal ook weliswaar geminderd en de jeugd die dat nooit gekend heeft, doet er niet aan mee. Maar de meeste oorspronkelijke mensen van zandvliet die kunt ge vaak nog terugvinden op een "bijeenkomstje" 's avonds.
Ik wil daar alleen maar mee zeggen dat het vroeger ook goed was.
Je zat buiten te praten met iedereen en je zag de andere tenminste nog.
Als je dat nu wil doen, moet je al een laptop hebben, daarmee gaan buiten zitten en allebei een webcam hebben.
De ouderen kunnen dit gewoon niet, dus zie je ze in zandvliet nog altijd buiten zitten.

De technologie is allemaal heel mooi vooruitgegaan hoor! Maar soms zou ik alles graag nog eens een paar jaar terugdraaien en de kinderen op straat zien spelen. al is het maar voor 1dag.
Of ben ik gewoon te conservatief in heel dit gedoe?