Enkele post bekijken
Oud 8th April 2008, 21:43
Dieter1BASO
Gast

Er sterven elk jaar in Europa ongeveer 600.000 mensen door gebrek aan lichaamsbeweging. Dat zijn er ongeveer evenveel als dat er sterven door het roken. Een groot gebrek aan kennis van de feiten is de hoofdoorzaak van de voortdurende en éénzijdige beschuldigingen aan het adres van het roken.

Sigaretten zijn de harddrugs van de staat! Als ze die nicotine eens zouden verbieden, en het roken van sigaretten ZONDER nicotine zouden toestaan, wil ik nog wel eens zien hoeveel rokers er blijven roken. De staat verdient er gewoon te goed aan! Accijns pakken op de 'harddrug' sigaretten is veel te goed voor de staatskas, dus mensen, de roker is niet de schuldige, dat is gewoon een verslaafde. De dealer moet je aanpakken.... de staat!!! EN vooral niet vergeten: de tabaksindustrie zélf die de tabak met zoveel producten behandeld om de verslaving in de hand te werken!
Ik denk dus niet dat dit SCHITTERENDE initiatief hoog van de grond zal komen. Men verdient er te weinig aan als mensen stoppen met roken... Ik ben er alvast van overtuigd dat we binnen enkele weken-maanden niets meer van dit initiatief horen.

Anderzijds hebben we ook de "slechte" voorbeeldrol van allerhande slappe mediatieke figuren die roken en kinderen en anderen zonder ruggegraat apen dit graag na. Zeg zélf dat stinkt geweldig en is uiterst onhygiënisch!
Met citaat antwoorden