Enkele post bekijken
Oud 4th April 2008, 15:39
jan van hoogten jan van hoogten is offline
jan

Aangezien ik deze artikels ook net gepost had maar toen zag dat ze dubbelgeboekt waren heb ik ze maar terug verwijderd.
Op zich vind ik heel deze actie die al verschillende jaren duurt een goede actie. Ik heb zelf voorlopig nog geen overtreding gehad, staf eigenlijk, maar nu begin ik toch te vrezen. Niet dat ik er van wakker lig en dat ik hard rijd, maar als ik hoor hoe ze andere mensen soms flitsen dan zou dat mij ook wel eens kunnen staan wachten. Wat ik minder vind is heel dat cameragedoe. Je kan tegenwoordig nergens meer komen of je staat op de film. Is dit wel allemaal nodig? Ik begrijp dat er winkels en stations enzo zijn waar camera's moeten hangen voor de veiligheid van mensen die er werken en om bepaalde dingen te kunnen controleren. Toch denk ik dat er een heleboel camera's zouden kunnen worden weggelaten. Nu krijg je het gevoel dat je niet meer mag bewegen of ze hebben het gezien. Is ergens onnozel doen dan moet je al oppassen of ze hebben het in het snuitje. Dit vind ik spijtig. Spijtiggenoeg zal het alleen maar toenemen.
Met citaat antwoorden