Enkele post bekijken
Oud 2nd April 2008, 15:07
Véronique.Geudens Véronique.Geudens is offline
Registered User

Reactie

Zelf wilde ik ook het artikel posten en had onderstaande dus hier mijn reactie ...

Mijn eerste reactie bij het lezen van dit artikel was “Weeral iets waarvan je kanker kan krijgen!”. Weeral een artikel om ons te waarschuwen waardoor je allemaal kanker kan krijgen, maar in plaats van congressen en tijd te besteden aan deze zaken kan men beter de tijd besteden naar onderzoek voor het behandelen van dergelijke kankers.
Wat me vooral duidelijk wordt door het artikel te lezen is dat ze nog niet echt honderd procent zeker zijn of je hier wel echt kanker van kan krijgen. Ik vind dat ze zekerder van hun stuk moeten zijn vooraleer ze zoiets in de media brengen. Eigenlijk komt het erop neer dat men niet zo subjectief mag te werk gaan, want waarmee kwamen deze personen ook al allemaal in contact.
Indien de oorzaak zuiver zou liggen bij het gebruik van kleurstoffen bij het verven van het haar dan moet dit ook een invloed hebben bij mensen die zelf hun haar kleuren. Ook al komen zij in een mindere mate in aanraking met die producten. Alle verbeteringen, uitvindingen op chemisch vlak zijn niet zonder schade voor de gezondheid. Men probeert hier immers tegen de natuur in te werken. Zouden we ook geen kanker moeten krijgen van kleurstoffen in kleding, voeding en andere dingen waar deze chemische producten in voorkomen? Of waarop baseert men zich nu bij zo’n onderzoeken?
Met citaat antwoorden