Enkele post bekijken
Oud 9th January 2005, 11:45
judithgielens's Avatar
judithgielens judithgielens is offline
auti-juf

Citaat:
Orgineel gepost door Barst

Ik ben er wel mee eens dat men er naar moet streven dat men meer 'pedadogisch' moet controleren (dus niet 10m voor een verkeersbord, anderzijds, Judith, was het de eerste keer dat jouw moeder op die baan reed?)... Anders blijft echt wel het gevoel hangen van parafiscale visvangst, meer dan van het veiligheidsverhogend aspect. Het feit dat de politie in de toekomst financieel gebaat zal zijn bij het 'pakken' van zoveel mogelijk verkeerszondaars is in het licht daarvan niet direct goed nieuws...

Ja het was de eerste keer dat ons mama op die baan reed. Je moet op zich al op zoveel dingen letten als je aan het rijden bent, dus ze voelde haar echt wel ff "gekloot"

Citaat:
Orgineel gepost door superjef
Soms zie je ook van die plaatsen waar je op dezelfde baan 90 en 70 mag rijden. Ik bedoel een stukje 70 en dan weer 90. Dat is toch ook ronduit belachelijk.. Dat ze dan eerst eens zorgen voor duidelijkheid in plaats van direct te flitsen..

Er zijn zelfs plaatsen waar er een verkeersbord staat van bebouwde kom, en daarboven ofzo een van 70
Ik heb echt medelijden met al die buitenlanders die naar ons landje komen!
Er zijn amper duidelijke aanwijzingen en als je dan te snel rijdt, word je nog geflitst en kan je dokken!