Enkele post bekijken
Oud 9th January 2005, 12:03
SuperJef's Avatar
SuperJef SuperJef is offline
Live fast, die young

Ik vind dat het heel wat overdreven is dat flitsen.. OK, ze mogen flitsen waar het echt nodig is.. Hiermee bedoel ik bijvoorbeeld de zone 30 aan de scholen en dergelijke.. Maar ik zie echt niet in wat er mis is met snachts tege 180 over de autostrade te rijden.. Zeker niet als het op eigen risico gebeurd..

Ook vind ik het belachelijk van overal flitspalen te zetten als er toch maar 3 camera's in werking zijn.. Hoeveel kost zo'n flitspaal wel niet? Zet dan zo'n palen op de plaatsen waar het echt nodig is en laat daar heel de dag de camera inzitten. Ik denk dat dit veel efficiënter is dan willekeurig maar wat palen te zetten.

Soms zie je ook van die plaatsen waar je op dezelfde baan 90 en 70 mag rijden. Ik bedoel een stukje 70 en dan weer 90. Dat is toch ook ronduit belachelijk.. Dat ze dan eerst eens zorgen voor duidelijkheid in plaats van direct te flitsen..

Citaat:
Let's face it: de tijden dat we konden scheuren op 's lands wegen zijn passé... leer er mee leven, want de zaak is compleet 'overcrowded'.

Er zijn nog steeds plaatsen waar je kan scheuren hoor.. Right place , right time en het is in orde