Enkele post bekijken
Oud 13th March 2008, 12:00
kevin pluym kevin pluym is offline
kevin pluym

Ik vind een goede zaak en wil even de tegenstanders van deze maatregel die komen aandraven met allerlei “voordelen” van prostitutie te woord staan. Het kan goed zijn dat prostitutie een uitweg bied voor eenzame mannen en zo voort. Maar ik vraag me af moet men om het even mooi te omschrijven zonden maar gaan legaliseren omdat het vlees te zwak is. Ik denk het niet volgens mij mag een overheid ethische eisen stellen aan zijn burgers. Bij deze hoop ik dan ook dat deze wet erdoor komt. En diegene die vrezen voor een nog ilegaler worden van prostitutie. Bij deze wet mag het uiteraard niet stoppen. Naast de klanten moeten natuurlijk ook de pooiers aangepakt worden en veel harder dan de klanten. Ik denk dat wanneer de politie corruptie in eigen rangen vermijd en zowel pooiers, mensensmokkelaars als klanten aanpakt het fenomeen wel terug te dringen is maar dan zal men echt op alle vlakke tegelijk moeten werken en vermijden dat inspecteurs door rijke smokkelaars en pooiers worden omgekocht. Alleen als onderdeel van al deze maatregelen zal de wet volgens mij dan ook efficiënt kunnen zijn.
Met citaat antwoorden