Enkele post bekijken
Oud 29th February 2008, 12:13
mariskavanrompaey mariskavanrompaey is offline
Registered User

Ik moet eerlijk toegeven dat ik toch verrast was door dit artikel. Ik zou nooit hebben gedacht dat er zoveel mensen dood gingen vanwege geluidsoverlast. Ik kan ergens wel begrijpen dat zoveel lawaai deze zaken uitlokt. Persoonlijk ben ik ook meer gestrest en geďrriteerd wanneer er veel lawaai is. Dan slaap ik ook minder. Ik begrijp ook dat de Europese Commissie hier verandering in wil brengen door bijvoorbeeld betere banden voor auto’s die minder lawaai maken. Nieuwe technologie is beter voor het lawaai en dergelijke. Ik vind dit allemaal wel goed, maar als De EC echt verandering wil brengen in deze problematiek dan moet er misschien gezorgd worden voor subsidies. Ze willen dat mensen rekening houden met de nieuwe technologie en de lawaaihinder, maar nieuwe technologie kost geld. Dit wordt dan meestal doorverrekend naar de kopers. Niet iedereen kan dit betalen en bijgevolg zal er niet zo veel veranderen.
Ik vind het een goed initiatief, maar ik denk dat subsidies zeer noodzakelijk zijn.
Met citaat antwoorden