Citaat:
Orgineel gepost door wim leenaerts
inderdaad, en ze moeten ergens beginnen en mss is dit wel een goed begin.
ik ben nog nooit in de makro geweest dus ik weet niet waarom je daar een monovolume voor nodig hebt maar ik zou denken dat je met een "normale" auto en 1 inzittende toch ook naar de makro kan gaan of vergis ik mij hier?
|
De makro is een nogal groot warenhuis. Je kan het vergelijken met een colruyt maar dan nog is 10x groter ofzo.
Als je daar iets koopt, is dat voor een groot deel ook met meer in een pak.
vb: je koopt in de colruyt een pak koeken.
Datzelfde kan je in de makro niet apart kopen maar in een pak waar 5 van die dozen koeken ofzo insteken.
Je kan daar gerust met 1 persoon naartoe, dan heb je een gewone koffer maar de achterbank enz natuurlijk ook nog vrij.
Meestal hebben wij allemaal wel iets nodig van de makro+het is ook gezelliger om met zn allen te gaan.
Omdat vele dingen niet enkel te verkrijgen zijn, koop je zowiso meer ==>meer ruimte nodig, vandaar de grote auto.
Om het eigenlijk heel simpel te houden: wij hebben nu eenmaal zo'n auto, het is handiger om op reis te gaan(heeft hoge PK om de caravan te trekken+veel laadruimte, wat wel nodig is als je 3weken op verlof gaat)
het zou nog dommer zijn moesten we nog een auto gaan bijkopen gewoon omdat we anders meer moeten betalen als we ergens parkeren.
Die auto is aangepast aan onze behoeftes, een kleinere wagen zou gaan maar wanneer we op reis gaan, staan de koelbakken wel bij ons vanachter, achter de zetel van de bestuurder en passagier) en moeten wij met onze knieën naar boven zitten!(zoals vroeger) geef mij dan maar die monovolume hoor