![Oud](images/statusicon/post_old.gif)
5th January 2005, 13:36
|
![judithgielens's Avatar](image.php?s=3d2e74ab1e8017eb76b20a8905efe789&u=238&dateline=1127643641) |
auti-juf
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door wim leenaerts
Misschien dat mijn moeder dan wat meer met de fiets naar 't dorp zou gaan...
|
als je het zo beziet heb je volkomen gelijk Wim!
Maar wat ga je dan doen als jullie bv een dag naar Brussel ofzo zouden gaan? Nemen jullie dan ook de trein ofzo? ik denk het niet!
Alleen al maar omdat jullie dan een jeep hebben, zouden jullie bv het dubbele van een parkeergarage moeten betalen?
Ik blijf het met ons thuis vergelijken: wij hebben een monovolume (een grotere wagen dus, maar in het artikel wordt er dik en groot door elkaar gebruikt, dus ik weet zelf nu ook niet meer goed over welke wagens het gaat) omdat dat in onze familie nu eenmaal nodig is.
Elke keer als wij dan bijvoorbeeld een uitstap doen, of we gaan winkelen naar bv de makro(wat ik ons nog niet zie doen met de trein of de bus) zouden wij meer geld moeten betalen om te parkeren?
(dat van de makro is nu ff heeeeeeeeeeel ver gezocht, maar voor mij is parkeren, parkeren!)
Misschien zou er inderdaad meer iets op gezocht moeten worden dat mensen niet voor die 500m telkens de auto nemen uit luiheid!