Enkele post bekijken
  #2  
Oud 13th February 2008, 21:22
KristofMertens KristofMertens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2006
Locatie: Arendonk
Posts: 82
Eigenlijk is dit voor mij toch vooral zever. Ik zal per puntje mijn mening geven.

1) Als het op niets lijkt, dan lijkt het ook op niets. Je kan moeilijk zeggen dat het mooi is, de vrouw gaat het straat op en iedereen lacht ze uit. Soms een leugentje om bestwil is wel eens goed, maar vrouwen moeten er maar tegen kunnen dat niet altijd alles mooi is.

2) Als je zegt dat ze beide op niets lijken, is het ook weer niet goed. Hetzelfde geldt als de vrouwen in de winkel tussen twee topjes staan te twijfelen.

3) Ach ja. Dit is anders voor elk geval. Maar relax is nu toch wel echt niet het slechtste woord dat je tegen een vrouw kunt zeggen.

4) Als mijn bureau onordelijk is, weet ik nog steeds waar alles (ongeveer) ligt. Als iemand anders wat verplaatst of opruimt, vind ik het voor het eerst niet meer. Dus er is orde in de wanorde!

5) Het is ook nooit goed he. De ene keer doe je de deur voor haar open, dan kan ze het zelf wel. De andere keer kan ze zelf de deur open doen en dan zijn ze weer kwaad.

6) Dit kan inderdaad wel eens een tegenvaller zijn. Dit is één van de weinige dingen die je inderdaad beter niet kunt zeggen.

7) Dezelfde reactie als in puntje 3. En "In die tijd van de maand" dan gaat het er echt soms wel erg aan toe.

8) Dat moet je toch met een korreltje zout nemen. Ik zeg vaker tegen mijn vriendin als ze aan het zaaaagen is: "Ja moeder." Zo weet ze dat ze moet stoppen met zagen.

9) Op die manier zou ik het ook nooit zeggen. Sommige mannen hebben echt problemen om hun gevoelens uit te drukken. Dus ik denk dan toch liever iets uit een film gepikt dan niets.

10) Er nog eens een keer op wijzen dat ze iets beter niet eten, is niet altijd slecht. Als ik zoiets zei, is mijn neus nog nooit afgebeten. Ofwel eten ze het op, of zeggen ze, je hebt gelijk en laten het liggen.

Ik vraag mij eigelijk wel af waarom zoiets in de krant staat. Dit hoort meer in de Flair of de Joepie ofzo.
Aan Jessica Muphy: "Het is niet dat jij zo bent, dat alle vrouwen zo zijn."
Met citaat antwoorden