Enkele post bekijken
Oud 5th January 2005, 02:22
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator

Reportage idd vooral bedoeld voor 'leken', waartoe ik mijzelf overigens ook reken...

Vraag mij wel af of je van de 'gewone' Internetter wel al die voorkennis mag verwachten? Gaan bv werkgevers die van hun personeel verwachten dat ze de 'Internetleekstatus' overstijgen, niet voorbij aan het feit dat er eerst een deftige cursus 'Internetgebruik' aan vooraf dient te gaan? Zo is iedereen zich op voorhand ten minste bewust van de risico's (op de reportage is duidelijk te zien dat dat niet het geval is...)

N.a.v. je antwoord ben ik wel tot de conclusie gekomen dat jij op vlak van computerexpertise nog maar weinig te leren hebt... of vergis ik mij? Ikzelf heb mij de vorige dagen 'geamuseerd' met het flashen van nieuwe firmware voor mijn DVD, met het upgraden van de driver van mij soundcard, allemaal toch wel zaken die minder evident zijn (toch voor mij: ik vraag mij af hoe andere computergebruikers daar de tijd voor vinden...)

Momenteel bezig met het deftig installeren van mijn vorig jaar gekochte ATI 9800... Maar dit laatste is werkelijk Sisyphusarbeid, en dat die mannen dan nog niet eens de moeite doen om een deftige manual bij het pakket in te sluiten... Maar allez, ik kan toch al tv kijken op mijn computer... Mijn videomateriaal op DVD krijgen... dat zal nog een ander paar mouwen zijn