Enkele post bekijken
Oud 19th January 2008, 13:01
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

Hmm, voorstander van het creationisme of intelligent design?
Mijn 'expertise' (of basiskennis ) rijkt niet ver genoeg om wat je hier zegt tegen te spreken, maar ik weet dat er anderen zijn die dat wel kunnen. Op www.wetenschapsforum.nl heb ik zo eens een discussie gevolgd en ik vond eerlijk gezegd dat de evolutionisten zich er steeds toch wel uit konden praten
Afgezien daarvan vind ik dit wel een fascinerende discussie. Vooral omdat ik het interessant vind om te lezen hoe beide partijen elkaars argumenten ondermijnen en voor zichzelf nieuwe aanhalen. Aan beide kanten zijn er geen 100% (!) waterdichte argumenten, waardoor het vooral draait om grote gaten te vinden in de andere zijn argumentatie, de wetenschap is immers nog steeds in ontwikkeling. Erg interessante discussies.
Ik ben in ieder geval een overtuigd Darwinist en ooit - maar wanneer - ga ik mij in die discussie verdiepen, in tussentijd mag je me altijd je eindwerk doormailen als je wilt! Ik ben wel benieuwd naar jouw argumenten. Wanneer ik het ga kunnen lezen is wat anders (mijn nog-te-lezenstapel is namelijk zo hoog dat depressiviteit om de kortheid van het bestaan om de hoek loert ), maar ooit doe ik dat wel.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden