Enkele post bekijken
Oud 4th January 2005, 16:08
judithgielens's Avatar
judithgielens judithgielens is offline
auti-juf

Ik vind het ook maar iets belachelijks hoor. Zelf hebben wij thuis nu een volkswagen Sharan(monovolume), gewoon voor de gemakkelijkheid en omdat we altijd wel heel wat te vervoeren hebben.
Ook als we naar spanje gaan met de caravan is het handiger om er zoiets voor te zetten dan een smartje denk ik.

Weet je wat misschien meer effect zou hebben? De parkeerplaatsen in de steden superduur maken en die buiten de stad amper of niks laten kosten.
(eventueel een grote parking buiten de stad aanleggen en die in de stad laten verdwijnen)
Zorg ervoor dat aan elke parking een bus stopt en laat de mensen met de bus tot in de stad komen!
Op die parking kan je desnoods nog plekken maken voor grote en kleine auto's he, als dat perse nodig is. maar ik denk niet dat dat veel gaat uithalen. Als een kleinere auto een grotere plek ziet, heb je veel kans dat die de plek inpikt(tenzij je er veel meer voor moet betalen, maar dat vind ik dan weer belachelijk)