Citaat:
Michai, ik vind het een moeilijke mail omdat hij van de ene kant duidelijk laat zien dat je hier nog 'mee zit',
|
Ik heb mij er wel is waar reeds volledig overgezet. Ik vind het ook niet meer dan normaal dat ik die stagelessen heb moeten inhalen. Ik koester dan ook geen enkele vorm van wrok of iets dergelijks, want het was de juiste beslissing.
Citaat:
Met 'slechte communicatie' kan ik nog wel iets aanvangen als docent, maar met 'leugens' voel ik mij 'als lid van het schoolteam' toch wel een beetje verongelijkt, ook al omdat deze beschuldiging in deze mail niet echt hard wordt gemaakt en in het vage blijft... Begrijp me niet verkeerd: ik voel mij hoegenaamd niet persoonlijk geviseerd,
|
En terecht, u hoeft u ook niet persoonlijk geviseerd te voelen. Wat dat 'vage' betreft, ik hou het misschien liever zo. Anders moet ik hier namen gaan noemen, wat ik op deze moment nog niet echt zie zitten... Maar dit forum is ook toegankelijk voor afgestudeerde studenten, niet?
Citaat:
Ik begrijp het woordje 'sanctie' hier niet zo goed
|
Inderdaad, 'sanctie' is hier misplaats, het was een unieke maatregel die diende om mij als nog over te kunnen laten gaan, waarvoor ik iedereen erg dankbaar ben natuurlijk. Alleen kon ik op dat moment niet veel teken van appreciatie geven, na de misgelopen communicatie die dit nieuws vooraf ging.
Citaat:
Dit lijkt me een verhaal van verwar(ren)de communicatie die veel meer het gevolg was van bepaalde onverenigbaarheden in de nieuwe wetgeving i.v.m. I.A.J./G.O.P. dan dat het zou gedraaid hebben om slechte wil...
|
Ja, ik zeg ook niet dat er op zen misnt sprake was van slechte wil, enkel een foutje in de communicatie. Maar op dat moment heb je als student niet veel aan 'onverenigbaarheden in de nieuwe wetgeving i.v.m. I.A.J./G.O.P', wat ik hier ook voor de erste keer te horen/zien krijg. Ik verwijt echt de boodschapper(s) niet, integendeel, maar op dat moment wil je snel mogelijk duidelijkheid, en wil je niet van het kastje naar de muur gestuurd worden.
Citaat:
een uitzonderlijke situatie die effectief in jouw geval voor de allereerste keer voorkwam in onze hogeschool...
|
Hehe, kom ik nu in de geschiedenisboeken van de school?
Citaat:
Als er dus sprake is van een gebrekkige geloofwaardigheid, dan misschien toch niet in hoofde van heel de hogeschool... of zie ik dit verkeerd?
|
Nee nee, absoluut niet in hoofde van de hele hogeschool, slechts van een weinig docent(en), die bij het merendeel van de studenten op nogal persoonlijk protest stuiten qua lesgeven en zijn. Maar ik zeg het, alles gerelativeerd, en gebruik makend van het principe 'vergeten en vergeven', ben ik ongelooflijk tevreden dat de school deze gunstmaatregel uit de mouw heeft willen/kunnen schudden, waarvoor dank en respect. Toch zit er ergens nog iets dat wringt omwille van de manier waarop sommige dingen gelopen zijn (en zeker als je dan naar de vorige jaren kijkt, en hoe sommige leerlingen als het ware een 'protégé' worden terwijl ze het helemaal niet verdienen, maar dan toch door andere docenten op hun plaats worden gezet. Soit, vergelijken met en het naast elkaar leggen van is hier niet aan de orde, we zitten ten slotte al lang niet meer in de kleuterklas...
)