31st December 2004, 04:48
|
Oud-student
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door Daddy's Hobby
Als buitenstaander moet ik hier toch enige dingen, na het lezen van sommige replieken, kwijt.
1. Een zeker Davy die zich schuldig maakt aan "kwaadwillige ruchtbaarmaking" wat nog steeds in het Belgisch Wetboek staat omschreven als strafbaar, ook al heeft me recht op een vrijheid van meningsuiting.
|
Gerucht uit de mond van de directie zelf dan? Ik stond er zelf bij. Meer getuigen die het kunnen bevestigen indien gewenst.
Citaat:
2.Iemand een TD associeert met het schoolgebeuren?
|
Nee, maar wel werd het algemene gedrag, visie,... in twijfel gesteld
Citaat:
3.Iemand spreekt over docenten die de kleding en de politieke overtuiging van een leerling beoordelen om een eindvisie te geven tijdens het examen??
|
Dit is gelukkig al hard geminderd. Veelal ook door het feit dat er vandaag de dag steeds meer mensen opduiken die hun overtuiging niet meer onder stoelen of (school)banken steken. Ze komen er openlijk voor uit. EN dat is nu net iets waar ze nog hard aan moeten wennen denk ik.
Citaat:
Ik stel mij heel verwonderlijk, achterdochtig en verbaasd een aantal vragen die ik best voor mezelf ga houden.
|
Jij niet alleen
Citaat:
Eén ding moet je echter weten, als je een zebrapad oversteekt kijkt men naar links én naar rechts !
|
Jaja... en men zoekt nu de gulden middenweg? Of is die er wel?
|