Enkele post bekijken
Oud 29th December 2007, 11:50
Caroline.Deckmyn Caroline.Deckmyn is offline
Registered User

Dat is een prachtig initiatief natuurlijk. Dat iedereen er zo aan meewerkt, en dat iedereen toch eens zijn "goede wil" laat zien! En is denk dat het wel tamelijk normaal is dat het Rode Kruis wel erg blij is met deze opbrengst, want daar zullen ze wel veel mee kunnen doen! Ik hoop natuurlijk wel dat al dat geld naar die arme gebieden gaat, en dat er niet te veel gaat naar administratieve zaken enz... Ik weet natuurlijk dat dat drinkwater levensbelangrijk is, maar soms vind ik het toch een beetje erg dat niet alle hulporganisaties in de media kunnen komen om zo veel geld in te zamelen. Want de mensen hebben allemaal veel geld aan het rode kruis gegeven, en dan denken ze van ok, ik heb dit jaar iets gesteund. Maar zo worden sommige andere groepen wel eens vergeten. Begrijp me niet verkeerd, ik vind deze actie super en ik heb veel respect voor iedereen die het gesteund heeft, maar ik heb een dubbel gevoel omdat er nu één organisatie zoveel geld heeft, en andere bijna niets, terwijl ook zij belangrijke projecten hebben om anderen te helpen. Maar dat verandert niets aan de zoek, music for life was super!
Met citaat antwoorden