Enkele post bekijken
Oud 30th December 2004, 16:45
Michai Geyzen's Avatar
Michai Geyzen Michai Geyzen is offline
Donkey!!

Citaat:
Ze hebben verteld dat het een gunstmaatregel voor je was

Ja, een gunstmaatregel. Ze zeiden, en ik citeer 'we hebben niet voldoende lessen om een oordeel te kunnen vellen...' Toch wel raar, als je ziet dat ik 5 lessen meer dan u had op't einde van't jaar.... --> geen verwijt, jij was ziek en dergelijke, en inderdaad, ik heb op een paar cruciale momenten fout geweest. Maar ik ben daar eerlijk in geweest, en heb geen leugens zitten verkondigen op de deliberatie.... Toch wel een verschil meen ik.

Citaat twee, van een docent: 'ja, Michai, als jij je overslaapt, is dat andes dan wanneer bijvoorbeeld x zich overslaapt.' Ik kom toevallig x tegen in de gang, tevens afwezig tijdens de lessen van die dag.... en x zet 'bwa, ik had geen goesting om te komen, dus ben ik maar blijven liggen.' dan vraag ik mij af waarom x een beter 'brosser' is laten we maar zeggen, terwijl ik echt overslapen was...

Citaat:
Ook gewoon van het feit dat wij toen niet geselecteerd waren om naar het buitenland te mogen gaan.

Ja, in mijn geval kan ik volledig begrijpen dat ze een negatief advies hebben gegeven, maar wat ze dan zeggen 'ja, Davy, als we u laten gaan, moeten we Michai ook laten gaan' vind ik toch wel absurd. gij had van mij mogen gaan ze kerel, ik had het wel spijtig gevonden dat ik niet had kunnen meegaan, maar ik zou ook een pak gelukkiger geweest zijn als gij wel had kunnen/mogen gaan. Zondebok?

Citaat:
Maar idd het was een bijzonder geval maar ik denk wel dat er docenten moeite hebben gedaan om dat geval uit de brand te slepen. Anders zate nu nog vrolijk int tweede.

Er zijn inderdaad aan aantal docenten geweest die voor mij in de bres gesprongen zijn, ik weet wie.
Met citaat antwoorden