Enkele post bekijken
Oud 30th December 2004, 11:37
judithgielens's Avatar
judithgielens judithgielens is offline
auti-juf

Ik vind het ook wel een compliment voor de Belgen!
En ik vind het ook niet echt nodig om kadootjes te kopen voor elkaar (met je familie bv wel, maar onder vrienden of op kot hoeft dat voor mij echt niet)

vb: Ik hoor van vele mensen die op kot zitten, dat ze een kotfeestje houden. Dat is dus een gezellig etentje en pakjes voor elkaar.(ong 5€)
Wat gebeurt er nu vaak? De ene persoon koopt voor die 5€ een mooie kaft en nog iets nuttigs dat je echt kan gebruiken. Een andere persoon gaat allerlei hebbedingetjes kopen waar je niet echt iets mee kan doen, gewoon op je kast zetten ofzo. Allemaal wel tof hoor! Maar niet als je dat elk jaar krijgt en je kast vol begint te staan! ....
En zo ontstaan er dus vaak people en is de Kerstsfeer wat verpest omdat je bent over iets materialistisch waar Kerstmis nu net NIET om draait!

Daarom ben ik er een echte voorstander van om pakjes alleen met je familie te doen, in echt Kerstsfeer! En zo min mogelijk geld uitgeven aan kleine frulletjes van 5€