27th December 2007, 15:15
|
Registered User
|
|
|
|
Maar best dat die dierentuin is gesloten ! Ik ben ervan overtuigd dat dat zeker niet de enige dierentuin is in de wereld waar zulke verschrikkelijke dingen gebeuren.
Siberische tijgers zijn de mooiste dieren ter wereld. Ik snap niet dat de verantwoordelijken in die dierentuin daar zo weinig aandacht voor hadden. Zeker nu er nog maar zo weinig van leven in het wild. Mensen die deze dieren doden voor hun vel of botten of weet ik veel wat, moeten levenslang krijgen !
Persoonlijk ben ik een tegenstander van dierentuinen. Laat die beestjes toch in hun natuurlijke omgeving leven... Het is in feite hetzelfde als een persoon die levenslang in de gevangenis moet zitten. Alleen hebben de dieren in kwestie helemaal niets misdaan !! Ik weet wel dat er argumenten zijn zoals 'ja maar als je dieren laat leven in een dierentuin of in gevangenschap dan bescherm je de diersoort' of 'in de meeste dierentuinen worden deze dieren wél goed behandeld' of 'zo kan men onderzoek doen om de dieren beter te beschermen of te genezen' ... blablabla. Allemaal dikke zever volgens mij. je ziet wel wat er in deze Chinese zoo is gebeurd. De dieren zaten opgesloten, omkomend van de honger, zonder dat ze konden protesteren! Dierenmishandeling !
|