Enkele post bekijken
Oud 26th December 2007, 14:16
Hanne.Van.Rooy Hanne.Van.Rooy is offline
Registered User

Bomen zijn overal nodig ! Greenpeace zou het initiatief beter toejuichen i.p.v. bekritiseren.
Ik denk dat het probleem van de global warming bij veel mensen begint door te dringen maar net niet genoeg om er in actie tegen te komen. De economie blijft helaas in elk land belangrijker dan de ecologie!

Mijn nicht is pas op huwelijksreis geweest naar Nieuw-Zeeland. Een prachtig land van natuur, misschien wel één van de mooiste van de wereld. Helaas kunnen de inwoners daar niet naar buiten wanneer de zon schijnt, tenzij ze een beschermingsfactor van + 30 op hun lichaam smeren. Mijn nicht zag dan ook zo rood als een kreeft gisteren op het kerstfeesje. De inwoners van Nieuw-Zeeland verklaarde haar dan ook voor gek wanneer ze overdag in de stralende zon wou gaan wandelen.
Boven Nieuw-Zeeland is het gat in de ozonlaag het grootst. De oorzaak hiervan is uiteraard heel de problematiek rond de CO² uitstoot !
Spijtig dat zo'n mooi land als Nieuw-Zeeland hiervoor moet opdraaien ! De grote schuldigen zijn immers de VS en Europa...
Met citaat antwoorden