Enkele post bekijken
Oud 24th December 2007, 12:37
Michiel VD Michiel VD is offline
Registered User

ik betwijfel of deze acties het prostitutie milieu zal raken. als we de dag van vandaag voor 30 euro van Engeland naar het Europese vasteland kunnen vliegen kunnen de hoergangers er enkel nog een gezelliger weekenduitstapje van maken als dat het darvoor het geval was. Ook vind ik het wat incorrect dat prostitutie verboden wordt want als de prostitutie echt moest verdwijnen zullen er types tussenzitten die zich dan maar kwaadschiks vergrijpen aan andere vrouwen of nog erger aan minderjarigen. Pas op niemand gaat mij hier horen beweren dat verkrachters of pedofielen nu nog massaal bij de vrouwtjes van plezier zitten. Maar een selecte groep die zijn seksuele frustraties kon uitwerken op deze dames zit nu vast met deze gevoelens. En wanneer deze zich manifesteren tot agressieve handelingen of verkrachting wat voor problemen werk je dan jezelf in de hand. Voor mijn part mag prostitutie blijven bestaan als ze ibeperkt is tot bepaalde buurten, en wanneer er strenge controle blijft op traficatie van meisjes uit andere landen. dus mijn keuze gaat dan ook uit nar het Nieuw Zeelandse model, voor zover dat kan functioneren natuurlijk.
Met citaat antwoorden