Enkele post bekijken
  #7  
Oud 22nd December 2007, 12:27
Wouter's Avatar
Wouter Wouter is offline
Administrator
 
Geregistreerd op: Jun 2004
Locatie: Tervuren
Posts: 923
Stuur een bericht via ICQ naar Wouter Stuur een bericht via MSN naar Wouter
Citaat:
Orgineel gepost door wim leenaerts
Dedecker geflitst tijdens smogalarm
Kamerlid Jean-Marie Dedecker is gisteren geflitst op de E40 in Ternat. Daar gold op dat moment een snelheidsbeperking tot 90 km/uur wegens het smogalarm.

"Ik, of eigenlijk mijn chauffeur, reed misschien 125 per uur. Ik had haast, want ik moest op tijd zijn voor de regeringsverklaring van Verhofstadt", zegt Dedecker. "Als ik me overal aan de snelheidslimiet zou houden, moet ik twee dagen congé nemen om nog ergens op tijd te geraken. Geen nood, ik zal die boete met de glimlach betalen. Ik heb er dit jaar al een tiental betaald." (belga/tdb)
Bron: www.hln.be, 21/12/07

2 dagen congé nemen. Hij zou beter wat vroeger uit zijn bed komen. Benieuwd of die glimlach zal blijven als hij iemand van de baan ramt met zijn roekeloos rijgedrag.
Ik kan die man zo hard niet uitstaan hé. Kwestie van als politieker het goede voorbeeld te geven


Ik ben er redelijk gerust in dat "die man" vroeger opstaat dan u en minstens met tien keer zoveel bezig is en dan nog minder trompet blaast. Roekeloos rijgedrag? Deze staatsman heeft een chaufeur die talloze opleidingen achter de rug heeft. Je kan die man niet uitstaan? Nuff said. Continue the vendetta tegen whatever mr moraal
Met citaat antwoorden