Enkele post bekijken
Oud 22nd December 2007, 09:40
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

Thumbs down Dedecker geflitst tijdens smogalarm

Dedecker geflitst tijdens smogalarm
Kamerlid Jean-Marie Dedecker is gisteren geflitst op de E40 in Ternat. Daar gold op dat moment een snelheidsbeperking tot 90 km/uur wegens het smogalarm.

"Ik, of eigenlijk mijn chauffeur, reed misschien 125 per uur. Ik had haast, want ik moest op tijd zijn voor de regeringsverklaring van Verhofstadt", zegt Dedecker. "Als ik me overal aan de snelheidslimiet zou houden, moet ik twee dagen congé nemen om nog ergens op tijd te geraken. Geen nood, ik zal die boete met de glimlach betalen. Ik heb er dit jaar al een tiental betaald." (belga/tdb)
Bron: www.hln.be, 21/12/07

2 dagen congé nemen. Hij zou beter wat vroeger uit zijn bed komen. Benieuwd of die glimlach zal blijven als hij iemand van de baan ramt met zijn roekeloos rijgedrag.
Ik kan die man zo hard niet uitstaan hé. Kwestie van als politieker het goede voorbeeld te geven
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden