Onderwerp: Vlaams Blok
Enkele post bekijken
Oud 28th December 2004, 19:14
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator

Citaat:
Orgineel gepost door SuperJef
PS : ik ben er nog steeds niet goed van dat Barst mij onverdraagzaam noemde?

Ach... no offense: echt persoonlijk heb ik dat ook niet willen formuleren - heb het nog eens herlezen, maar is dat teveel 'op de man gespeeld'? Enfin, ik wil de zaak zeker hier niet al te hard gaan spelen, en als je er 'niet goed van bent', dan wil ik mij daar zeker voor verontschuldigen want dat is nooit de bedoeling geweest... (Kerst, mensen van goede wil, en dergelijke...

Ik begrijp anderzijds mensen als Elza, Wim, Reninca & Femme Politica wel die zich binnen deze thread 'ongerust' maken over het feit dat het VB door studenten van onze lerarenopleiding meer en meer als een partij zoals een ander wordt beschouwd... Ik deel die ongerustheid om redenen die ik op dit forum al meer dan eens vermeld heb, maar waarvan de voornaamste luidt:

als zelfs de toekomstige leraren al geen tegengas meer zullen bieden aan de 'ranzigere' programmapunten van het VB, wie zal het dan nog wél doen? Zélfs als beweerd wordt dat men de eigen lessen 'apolitiek' wil/zal houden, dan maakt men zichzelf wat wijs wanneer men denkt dat gedachten als 'eigen volk eerst' nooit zullen doorklinken ten aanzien van een publiek dat omwille van de leeftijd uiterst beïnvloedbaar is...