Onderwerp: Vlaams Blok
Enkele post bekijken
Oud 28th December 2004, 17:07
SuperJef's Avatar
SuperJef SuperJef is offline
Live fast, die young

Citaat:
ja , maar die hebben dan heel veel chance gehad denk ik. Er is al een werkloosheidsprobleem bij de autochtone bevolking dus kan je je voorstelln hoe moeilijk dit dan moet zijn voor allochtonen... en mss dat je baas sneller allochtonen zal aannemen aangezien hij zelf ook buitenlander is/was.

Ik denk niet dat het veel met geluk te maken heeft. Vooral met wilskracht en doorzettingsvermogen. En het is een gewone belg die de mensen aanwerft om daar te komen werken dus daar heeft het ook niets mee te maken..

Citaat:
Natuurlijk heb ik hier geen absolute zekerheid over maar ik denk dat zelfs hoger opgeleide allochtonen eerder afgewezen worden dan lagergeschoolde autochtonen.

Dat zou ik toch onrechtvaardig vinden.. Maar daar zou ik toch graag eens cijfers van zien dan.. Och ja , ik kan het me wel inbeelden..Er zijn altijd zo van die mensen maar ik zou als werkgever toch opteren voor een beter geschoold iemand dan iemand die minder geschoold is maar wel van mijn afkomst is.. Het is niet alleen onrechtvaardig maar ook stom van de werkgevers..

PS : ik ben er nog steeds niet goed van dat Barst mij onverdraagzaam noemde?