Onderwerp: Vlaams Blok
Enkele post bekijken
Oud 28th December 2004, 15:17
SuperJef's Avatar
SuperJef SuperJef is offline
Live fast, die young

Citaat:
maar je zegt dat ze 1st maar eens deftig nederlands moeten leren, misschien weet je dit niet maar Nederlands is één van de moeilijkste talen om te leren en aangezien ik al meer dan 9 jaar Frans krijg en dit nog steeds niet goed genoeg beheers kan ik mij voorstellen hoe moeilijk het wel niet is om NL te leren. Ik heb hier niet echt cijfers over maar ik ben er bijna zeker van dat het minstens 2jr duurt om vlot nederlands te leren, wat moeten die mensen in tussentijd doen? waar moeten zij hun geld ondertussen halen?

Awel , zoals ik al zei.. Bij mij werken er ook mensen die maar enkele woordjes nederlands kunnen.. Die kunnen toch ook aan werk geraken.. Natuurlijk niet aan zo'n schoon bureau jobke maar werk is werk. Mijn ploegbaas is trouwens ook een marokkaan.. Die praat normaal nederlands.. Bij mij werkt ook een griek.. Die heeft ook nederlands leren praten.. Die doet nu avondschool om een diploma industrieel inginieur te behalen.. Hij zit in zijn laatste jaar.. Als je wil zal ik hem wel eens vragen hoe lang het duurde en hoe hij nederlands heeft geleert. Ik kan trouwens veel beter om met de allochtone dan met de belgen op mijn werk