16th December 2007, 19:17
|
Nog 3 weken in Madrid :)
|
|
|
|
.
Td, reflex... Ze weten mij altijd wel te vinden voor een kleine controle! 'Hebt u gedronken, juffrouw?', 'nee meneer', 'rij dan maar verder'! Dat vind ik best dom! Als passagier heb ik al eens mogen blazen (omdat ik het zelf vroeg ), maar als bestuurder nog nooit! Ik vind dus dat ze VéééééééL MEER moeten controleren! En op verschillende plaatsen. Ze staan inderdaag altijd op dezelfde plaats. Als het TD is in Geel, wees maar zeker dat je ze tegenkomt op de baan Herentals-Lichtaart. De oplettende Belg rijdt dan uiteraard via olen naar Herentals.
De cadeautjes vind ik persoonlijk ook maar een dom idee! Al ben ik wel fier op mijn BOB-sleutel, gekregen zonder te blazen! Velen vinden het cadeautje een stimulans om goed bezig te blijven of indien nodig beter te worden. Dat vind ik eigenlijk een beetje belachelijk. Wanneer je je rijbewijs hebt, en dus ouder bent als achttien, denk ik dat je oud genoeg bent om je verantwoordelijkheden te nemen. Als ik bob ben en thuis aankom, heb ik meer iets van 'ik heb ze weer veilig afgezet'. Dat doet mij veel meer deugd dan een zakje reclamespullen.
|