12th December 2007, 10:14
|
Registered User
|
|
|
|
Afschuwelijk
Dit is toch niet te geloven. Als je het hoofd even koel houdt, dan moet je toch niet zo maar uit woede iemand zijn arm eraf zagen? Dat is toch gewoon gruwelijk? Zoals hier al iemand zei : anticonceptie?! De vader was gewoon in alle staten, wat ook te begrijpen valt. Maar tot zoiets in staat zijn? Dat vind ik toch wel heel erg. In zo'n situatie ben je natuurlijk heel kwaad, maar je moet ook je hoofd koel houden. Hier in ons land, zal men ook zeker woede vertonen, maar een arm afzagen van de jongen die jouw dochter heeft zwanger gemaakt? Dat denk ik niet!
Deze gebeurtenis heeft ook totaal geen nut. Het brengt alleen maar miserie met zich mee. De jongen is in levensgevaar, en die vader kan flink boeten voor wat hij heeft aangericht. Waarom niet gewoon praten? Ik snap heel goed dat je in alle staten zou zijn, maar je moet jezelf ook nog wel kunnen beheersen. Tel eerst tot 10 en denk na voor je zoiets doet!
Als laatste wil ik ook nog zeggen dat je met 2 bent, dus waarom straft de vader ook niet zijn dochter?
|