11th December 2007, 12:40
|
Registered User
|
|
|
|
Misschien komt dit wel eens vaker voor, maar omdat de mannelijke helft van dit koppeltje toevallig ons "Tommeke Boonen" is, is er hier veel heisa rond. Ik denk dat de meeste ouders wel hopen dat hun dochter pas rond haar 18de aan relaties begint, en dan liefst nog met een leeftijdsgenoot natuurlijk. Maar ik begrijp best wel dat er soms wel eens uitzonderingen zijn, maar waarom zouden die gedoemd zijn om te mislukken? Het is inderdaad een groot leeftijdsverschil maar alles hangt ervan af hoe volwassen dat meisjes al is, of hoe onvolwassen Tom Boonen natuurlijk... Het is inderdaad vreemd, en ik hoop ook wel dat dit niet zal voorkomen bij mijn eigen kinderen later. Maar ik wil hen toch een kans geven, we mogen dit niet direct als slecht beoordelen. Zolang dat meisje en Tom en hun families er zich goed bij voelen, en ze niet te snel gaan met de relatie en het meisje geen dingen doet waar ze nog niet klaar voor is, vind ik dit probleem net iets minder erg dan al die andere slechte dingen die er in de wereld gebeuren! Het is hun keuze, en als ze erachter staan is dat voor mij ok! We leven trouwens nog steeds in een vrij land niet? Al moet ik wel toegeven dat ze er misschien iets beter aan hadden gedaan om de relatie nog even geheim te houden, Tom Boonen wordt nu ook niet dag en nacht achtervold door de pers hé?!
|