Onderwerp: Putin de Poetin!
Enkele post bekijken
Oud 10th December 2007, 22:46
jonas.de.ceulaer jonas.de.ceulaer is offline
Registered User

Vorig jaar had ik de “Russische Regering en Poetin” als onderwerp voor mijn eindwerk geschiedenis. Ik had dit onderwerp zelf gekozen. Ik zag dit als een kans om meer te weten te komen over Poetin en de situatie in Rusland. Vreemd genoeg vond ik heel weinig informatie op het internet, en zelfs in boeken was die gering. Ik heb me toen vooral moeten baseren op de krantenartikels over Rusland die bijna dagelijks in de krant stonden. Dit bewijst hoe weinig we eigenlijk weten over Rusland, maar ook hoe weinig Rusland laat zien naar het buitenland toe. Ik had het in mijn werk onder andere over de regeertermijn van Poetin en dat die weldra, volgens de grondwet, moet aftreden. Ik moest toen ook een voorspelling maken over hoe het verder zou gaan. Mijn voorspelling is eigenlijk min of meer uitgekomen. Mijn voorspelling was dat Poetin er in zou slagen nog een hoge functie te verkrijgen en daarvoor alles zou doen. En wat blijkt nu? Hij heeft de verkiezing toch maar weten te winnen. Wie weet hoe het nu verder moet met Rusland. Wat ik wel ben te weten gekomen is dat Poetin eigenlijk min of meer wat stabiliteit heeft gebracht en ook de economie wat heeft opgekrikt. Maar ook kwam hij met enkele rare wetten, bv. dat er niet kwaad over hem mag gesproken worden in het openbaar. Rusland zal volgens mij, vanaf nu, wel meer in de media komen te staan.
Met citaat antwoorden