Enkele post bekijken
Oud 7th December 2007, 12:19
Ruben Buts Ruben Buts is offline
Registered User

Een schadevergoeding is hier wel zeker op zijn plaats. Het is wel een miserie denk ik als je het moest meemaken. Ik denk dat het eerder een verschrikkelijke nachtmerrie is die waarheid wordt.
De eis van de vrouw om 39.000 EURO vind ik er wel over gaan, dat is helemaal niet nodig. Oké, ze heeft waarschijnlijk onbeschrijfbaar veel pijn gehad en alles was inderdaad niet in orde, MAAR ze leeft nog en dat is het belangrijkste. Ze kan een schadevergoeding eisen, maar ze moet wel redelijk blijven in haar eis.
Daarom ook dat de eis om schadevergoeding wel goed werd bevonden, maar de hoeveelheid geld dat gevraagd werd zorgde ervoor dat de eis verworpen werd. Die som was te gigantisch, maar misschien moet je ook wel is nadenken dat de rechters ook niet echt kunnen weten hoeveel pijn de vrouw had.
De fout die gemaakt werd bij het onder narcose brengen van de vrouw is wel zeer ernstig. Zo speel je als ziekenhuis toch wel een beetje het vertrouwen kwijt van de mensen, maar dit maakt ook duidelijk dat ALLES KAN GEBEUREN!
Zelfs jouw ergste nachtmerrie kan werkelijkheid worden!
Met citaat antwoorden