Enkele post bekijken
Oud 7th December 2007, 12:11
Ruben Buts Ruben Buts is offline
Registered User

Tommeke toch!

Tom Boonen zegt zelf dat het nog zeker geen ernstige relatie is, maar dat toont toch aan dat er iets is tussen de twee. Het is duidelijk dat het niet meer te ontkennen valt want anders zou Boonen zeker gezegd hebben dat hij niets te maken had met Sofie Van Vliet.
De vader van Sofie denkt misschien aan het geld of aan de roem en faam die Tom Boonen toch wel heeft want zoiets toestaan is toch niet echt normaal. Een meisje van zestien die een relatie heeft met een tieneridool van 27 jaar oud. Ik denk dat het meisje haar hoofd dol is gedraaid van Tom en dat Tom ervan profiteerd want ik vind toch dat hier iets niet pluis is. Als ouder van een kind van 16 zou ik toch niet zomaar toestaan dat zij iets heeft met Tom Boonen. Boonen mag dan wel een superster zijn, maar toch 16 is jong, TE JONG!.
Op liefde staat inderdaad geen leeftijd, maar wel als je met iemand jonger dan 18-19 begint te verkeren als je zelf achteraan de 20 bent.
Ik begrijp het niet, ik denk dat Boonen gewoon aandacht wil van vrouwen en dat hij daarom het 16-jarige meisje kiest. Maar het kan ook dat het pure liefde is hoor, misschien duurt het nog lang, misschien is het binnen een paar weken al gedaan.
Dan pas zullen we de reden weten waarom deze 2 samen zijn of toch iets willen beginnen.
Met citaat antwoorden