Enkele post bekijken
Oud 6th December 2007, 17:54
Evy Witters Evy Witters is offline
Registered User

Een baby zit 9 maanden in de buik van een moeder. Normaal gezien, groeit er dan een band tussen moeder en kind. Ze zijn namelijk onafscheidelijk en altijd samen. Ik kan mij niet inbeelden dat deze zomaar verbroken wordt na de geboorte. Zoals Evy zegt, is het inderdaad dan ook raar dat beide moeders niets vreemd opmerkten.

Ik vind het sowieso al niet kunnen dat zulke fouten gemaakt worden in ziekenhuizen. Je geeft als moeder je kind net na de geboorte in vertrouwen af, opdat het verzorgd en gewassen zou worden. Dan gebeuren er zo'n dingen. Oke, fouten worden gemaakt, maar let alsjeblieft toch een beetje op! Ik denk dat de ouders van deze baby's een verschrikkelijke periode moeten doorstaan. Zij zijn net tot het besef gekomen dat ze het kind van iemand anders hebben verzorgd en opgevoed. Ik vind het wel raar dat de moeders elkaars kind houden. Als dit mij moest overkomen, zou ik onmiddellijk mijn kindje terug willen. Het heeft tenslotte 9 maanden ik jouw buik gegroeid en bovendien heb je dit toch samen met je man gemaakt? Ik kan wel aannemen dat je al een bepaalde band met dat kindje opgebouwd hebt, maar 1 jaar is snel opgehaald denk ik.. Zeker als het kindje nog jong is.
Met citaat antwoorden