5th December 2007, 20:02
|
Registered User
|
|
|
|
Razende Tom Boonen: "Ik ben er ingeluisd"
wo 05/12/07 - Tom Boonen reageert verontwaardigd op het interview dat verschenen is in Het Laatste Nieuws. "Iedereen weet dat ik geen interviews meer geef aan die krant", zegt de toprenner.
"Enkele maanden geleden nam een journaliste contact op met mij", doet Tom Boonen zijn verhaal. "Ze vroeg of ze mij mocht interviewen voor een stuk in Humo. Ik vroeg haar expliciet of het niet voor Het Laatste Nieuws was."
"Ik praat niet meer met hen sinds ze mij en de ploeg valselijk van doping hebben beschuldigd."
"Ik kan het niet aanvaarden dat ze me er op deze manier inluizen."
"Ik heb het stuk ook nooit mogen nalezen. Dat was nochtans de afspraak", zegt Boonen. "Relatie met Sofie is nog niet ernstig"
"Ik was razend toen ik het artikel in Het Laatste Nieuws las", gaat Tom Boonen voort in de persmededeling. (PhotoNews) "Mijn affectie voor Sophie van Vliet werd voorgesteld als een ernstige relatie, maar zover is het nog zeker niet."
"Ik ben naïef geweest. Men zegt dat wij soms te achterdochtig zijn, maar je kunt niemand meer vertrouwen."
"Voortaan zal elke journalist eerst gescreend worden en verplicht worden een contract te tekenen met Celio Sport (het management van Boonen, red)."
"Ik ga het hier niet bij laten. We gaan deze zaak aankaarten bij de Hoge Raad voor de Journalistiek. De schadevergoeding maak ik over aan een goed doel."
Sporza.be
|