5th December 2007, 19:35
|
|
Registered User
|
|
|
|
@ michiel VD; Was het maar zijn hand, zoals ik het begrijp is de jongen zijn hele arm eraf.
Maar dan vraag ik me af, kun je iemands arm eraf snijden in een vlaag van woede? Vraagt het niet enorm veel tijd en geduld om de jongen aan de stoel te binden, zijn arm er af te snijden, waarschijnlijk het gekrijs of geroep van de jongen aan te horen,... of is de man gewoon zwaar gestoord?
In geen één van de gevallen heb ik bewondering voor de man.
En om het dan over de kinderen te hebben, 14 & 17 lijkt me eigenlijk niet zo vroeg meer. Natuurlijk is het nog steeds vroeg maar het komt eigenlijk wel vaker en vaker voor.
En om het dan over de zwangerschap zelf te hebben, ofwel hebben ze héél veel pech gehad met hun anticonceptiemiddelen of anders hebben ze er gewoon totaal geen gebruik van gemaakt wat het weer totaal onverantwoordt maakt. Want je gaat me niet wijsmaken dat het een geplande zwangerschap is. Maar om er dan zo op te reageren, elke ouder zal wel (wat) geschokkeerd zijn met dit nieuws, maar een arm afsnijden lijkt me toch een brug te ver.
En als je dan toch iets wil afsnijden van een jongen die je dochter bezwangerd heeft...