Enkele post bekijken
Oud 5th December 2007, 14:11
Ruben Buts Ruben Buts is offline
Registered User

Exclamation Slecht bezig

Dit is misschien wel grappig als je het leest,
maar dit gebeurt dus wel echt en als je erover nadenkt dan kan je niet anders dan de vader als slecht beschouwen.
Wie doet nu zoiets doms, het is niet alleen de schuld van die 17-jarige jongen, want er staat niet in het artikel dat het hier om een verkrachting gaat. (Als dit wel zo was dan kon de vader zich nog niet goedpraten want wat hij deed kan niet, je mag niet zomaar iemands leven in gevaar brengen.) Dus de schuld ligt net zo goed bij de dochter als bij de vriend van de dochter. Misschien hebben zij er wel voor gekozen om ervoor te gaan, en dan zijn ze in mijn ogen wel een beetje jong, maar een keuze is en blijft een keuze.
Wat de verontschuldigingen van de vader betreft, dat is niet nodig ik zou hem opsluiten voor de rest van zijn leven. Wat hij hier doet met die jongen kon hij zelfs evengoed doen met zijn eigen dochter. De man is tot te veel in staat om hem vrij te laten rondlopen.
Ik hoop dat het goed komt met de jongen, en met de dochter en de vrouw van deze man want die hebben nu wel zeker psychologische hulp nodig.
Met citaat antwoorden