Enkele post bekijken
Oud 5th December 2007, 14:04
Ruben Buts Ruben Buts is offline
Registered User

Très bien

Door de vorige antwoorden op deze post is het toch duidelijk dat het goed is!
Eindelijk wordt er eens iets aan gedaan, het werd hoog tijd. Maar dan nog, er zijn veel zelfstandigen in België en die hebben dan geen voorlichting voor roken. Die hebben enkel de slechte reclame en de slecht uitspraken over roken die hun moet dwingen om te stoppen, of om nooit te beginnen roken. Dus met roken zal je blijvend worden geconfronteerd. Roken is iets dat veel mensen doen en elke mens die het karakter heeft om er niet mee te beginnen of om ermee te stoppen betert in mijn ogen zijn eigen leven EN het leven van zijn medemensen.
Ik zit thuis zelf in een goede situatie om zelf nooit met roken te beginnen, mijn pa rookt veel, mijn moeder is gestopt met roken (wat ik wel schitterend vind) en mijn broer is net als mij tegen roken. Als mijn vader een sigaret aansteekt dan hangt binnen de kortste keren 'heel het kot vol doemp'. Bijna zo erg dat de niet-rokers bij ons bijna ziek worden door het roken van mijn vader. Daarom zal ik nooit een sigaret aanraken, en dus ook nooit roken. Ik ben ronduit tegen en steun elk initiatief dat anti-roken is.
Met citaat antwoorden