Enkele post bekijken
  #8  
Oud 2nd December 2007, 19:16
Karolien Theys Karolien Theys is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Feb 2007
Locatie: Ham
Posts: 85
Citaat:
Orgineel gepost door KristofMertens
Kwaadaardige melanonen, die vaak het gevolg zijn van een te grote blootstelling aan zonlicht, zijn meestal te vinden op de linkerkant van het lichaam, zo meldt de Independent on Sunday.

Ik stel me de vraag welk nut dit heeft dat ze dit weten? Zouden ze beter niet het geld steken in het zoeken naar een oplossing om deze kanker te kunnen bestrijden? We weten al veel oorzaken van kanker. Bepaalde eetgewoontes, blootstelling aan veel zon, erfelijk,… maar in het bestrijden van kanker zijn ze helemaal nog niet ver. In mijn ogen staan ze bij sommige kankers zelfs nog op nul en weten we echt nog niets. Huidkanker is daar een voorbeeld van. Een professor in Leuven wist me zelfs te vertellen dat er dit jaar 32 gevallen waren binnengekomen met huidkanker. Al deze 32 zijn al overleden. Ik schrok hiervan en stel me dan toch de vraag of er niet dringend meer geld moet gestoken worden voor onderzoek naar kankerbestrijding. Ik heb liever dat ze het geld in de ziekte van deze tijd steken dan dat ze geld steken in het songfestival om Kate Ryan haar pleziertje te gunnen.

Er sterven zoveel mensen aan deze ziektes. Waarom doet de overheid er niet meer aan? De leeftijdsgroep tussen 35-60 wordt meer en meer toegetakeld. Tijd voor een dringende ingreep?
Met citaat antwoorden