Enkele post bekijken
  #8  
Oud 29th November 2007, 20:04
Caroline.Deckmyn Caroline.Deckmyn is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2007
Locatie: Hulshout
Posts: 79
Eindelijk!

Toen ik dit hoorde, dat ik van eindelijk gebruikt iemand die vondelingenschuif! Ik snap echt niet dat iedereen hier zoveel commentaar op geeft. Ok, het lijkt erg, een moeder die haar kindje zomaar ergens achterlaat. Maar als ik eerlijk mag zijn, ik heb veel meer respect voor iemand die haar kindje naar zo'n tehuis brengt. Deze moeder geeft haar baby tenminste de kans om op te groeien in een goed gezin en ze geeft haar baby een toekomst. Ik vind dat echt veel beter dan al die andere meisjes die hun baby ergens dood achterlaten! Het is misschien niet ideaal, maar ik begrijp dat meisje echt wel. Als je dat kindje echt niet kan verzorgen of het is thuis echt niet welkom dan heb je gewoon geen andere keuze. En het blijft tenslotte altijd het meisje dat met het probleem blijft zitten, want de jongens hoeven geen opvang of oplossing voor het kindje te zoeken. Ik vind het dus echt erg dat zovelen dar meisjes veroordelen, want ik vind het echt goed dat zij haar kindje nog kansen geeft. Zij hoeft de rest van haar leven geen schuldgevoelens te hebben, want zij heeft haar kindje het recht om te leven gegeven en het niet snel vermoordt. Ik vind het ook belachelijk dat het parket nu naar de moeder zoekt, want ik denk dat het juist haar bedoeling was om anoniem te blijven. Ik hoop echt dat ze in de media ook eens iets positievers over die schuif gaan zeggen, want anders krijgen andere meisjes die in dezelfde situatie zitten er misschien bang van. En ik vind het erg voor het kindje dat het niet door de biologiche ouders word opgevoedt, maar ik hoor veel liever "er is een kindje in de vondelingenschuif achtergelaten" dan "we hebben vandaag in het bos een zak met een babylijkje gevonden"!
Met citaat antwoorden