Enkele post bekijken
Oud 28th November 2007, 20:46
Smits.Diede Smits.Diede is offline
Diede Smits

Na datingsite voor mooie mensen nu ook eentje voor lelijke

Als reactie op de datingsite mooiemensen.com heeft de Nederlandse schrijver Kluun een site gemaakt voor lelijke mensen. Dat heeft Kluun, pseudoniem voor Raymond van de Klundert, vandaag bekendgemaakt in de Nederlandse radioshow van Giel Beelen. De schrijver komt de minder bedeelden te hulp en heeft de website lillekemeense.com opgezet.

Speciaal team
In Tilburgs dialect bieden daar de wat minder gelukte exemplaren zich aan. Zelf staat de schrijver ook op de site, compleet met jaren '80-bril en kapsel. Net als op mooiemensen.com moeten liefhebbers een foto opsturen aan de hand waarvan een speciaal team kan bepalen of ze wel lelijk genoeg zijn om op de site te komen. Kluun is bekend van de boeken 'De weduwnaar' en 'Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!'. In dat laatste boek kunnen aanstaande vaders het nodige lezen over de zwangerschap.

Fotoshoppen
Kluun meldde zich eerder aan op mooiemensen.com. "Drie dagen lang hadden mijn vrouw en ik tot diep in de nacht zitten sleutelen aan mijn foto's, voor ze geschikt waren om in te sturen. Wie mooi wil zijn, moet fotoshoppen", schreef hij op zijn eigen website.
Tot zijn grote opluchting werd hij door het Team Mooie Mensen goedgekeurd, maar als snel sloeg de twijfel toe. "Hoe moest ik die vrouwen onder ogen komen zonder fotobewerkingsprogramma", vroeg de schrijver zich af.

Ginne flikker
Bevangen door onzekerheid kreeg hij het idee voor lillekemeense.com. In tegenstelling tot de site voor mooie mensen, waar een flink bedrag moet worden neergeteld om te kunnen daten, wil Kluun 'ginne flikker' hebben van mensen die zich aanmelden. "Als we maar kunnen lachen." (hln/odbs)

Bron: http://www.hln.be/hlns/cache/det/ar...n=categorieArt1
Met citaat antwoorden