Enkele post bekijken
Oud 26th November 2007, 22:10
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

Citaat:
Orgineel gepost door Believing Bart
Als ik nu even gewoon naar vriendschapsrelatie overschakel, dan kan ik best toegeven dat ik jaloers ben op mensen die keigoed een instrument kunnen spelen. En ik zeg dat ook tegen die mensen. Ik zeg dat ik het geweldig vind hoe zij dat kunnen en dat ik daar best wel jaloers op ben. Wil dat dan zeggen dat ik hen dat niet gun? Absoluut niet, want ieder heeft zijn talenten. Is dat een compliment voor die mensen? Ja, dat denk ik wel.

Bart, nu neem ook jij de verkeerde definitie van jaloezie over. Lees nog eens wat Vandale er over zegt
Waar jij het over hebt lijkt me eerder bewondering of respect, maar je kan dat geen jaloezie noemen aangezien je het die anderen wel gunt en volgens Vandale (en die is heilig ) is dat bij jaloezie niet het geval.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden