Enkele post bekijken
Oud 26th November 2007, 14:58
karenwolput karenwolput is offline
Nog 3 weken in Madrid :)

Help!

Jaloers zijn is absoluut niet positief! Hoe hebberig kan je in een relatie wel niet zijn. In het begin van een relatie is iedereen wel eens jaloers, maar dat is toch niet positief. Voor je het weet zit je opgesloten in je relatie. Want heeft dat jaloerse vriendje van jou graag dat jij met een andere jongen weggaat. Nee, want dan is hij jaloers! Yes, hij is jaloers, hij 'ziet mij graag' maar DAMN mijn gewone vriend moet ik aan de deur zetten want anders ben ik terug vrijgezel! Tof tof tof... Voor je het weet heeft dat jaloerse vriendje bereikt wat hij wil hebben: een vriendin zonder vrienden die alleen maar bij hem kan zijn en die alles doet voor hem! Mooie toekomst toch č
Ik denk dat de meesten die dit als positief ervaren nog maar net in een relatie zijn gestapt en nog heel onzeker zijn van hun relatie. Basis van een relatie is volgens mij toch vertrouwen. Misschien is het wel eens goed om deze vraag volgend jaar terug te stellen en diegenen die dan nog steeds verkeren met hetzelfde vriendje zullen hoogstwaarschijnlijk wel anders reageren! Dat hoop ik toch voor hen, want anders moeten ze toch maar eens twee keer nadenken alvorens verder te gaan in deze relatie!
Met citaat antwoorden