17th December 2004, 17:37
|
|
UDHR - art. 19
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door katleen
.
Dat is juist mijn motivatie om aan deze discussie mee te doen. Ik ben een gewone actualiteitsvolger, geen expert! Ik ben "de vrouw op de straat" die haar mening geeft over wat ze weet. Ik leer juist bij door jouw replies te lezen omdat jij er meer over weet dan ik. BTW, je mag gerust gij zeggen tegen mij Ge kent me nu toch al hé
|
Ik ben ook geen expert, helemaal niet zelfs, maar ik probeer altijd eerst wat achtergrondinformatie op te doen vooraleer ik een berichtje post. Dat "Gij" vind ik zo 'Bijbels' klinken. Maar als ge dat graag hebt, dan wil ik mij daar wel naar schikken, maar misschien is "jij" nog net iets beter. ;-P
Citaat:
P.S. Wat bedoel je met het Jaws effect? (ni lachen als het een stomme vraag is!) :-D
|
Ter plekke verzonnen... ik bedoelde eigenlijk het beeld dat men van een situatie heeft die volledig getekend is door de media. Zoals bij de film Jaws... die ervoor gezorgd heeft dat haaien vanaf toen een bijzonder slecht imago hebben gekregen. :-P
En ja, natuurlijk begrijp ik uw visie, ik begrijp meestal ieder's visie wel... ik ga er alleen zelden mee akkoord. ;-P