Onderwerp: Gsm in vliegtuig?
Enkele post bekijken
Oud 20th November 2007, 22:39
Véronique.Geudens Véronique.Geudens is offline
Registered User

'Bellen en internetten in de lucht'

Vreemd kan je bellen als je op een vliegtuig zit? De vorige keer dat ik in het vliegtuig zat had ik toch de hele tijd geen bereik, ofwel is mijn gsm zo oud (wat ik betwijfel toen was hij net 3 dagen oud!) ofwel hebben sommige mensen een speciaal ding!

Je kan je ook afvragen of het toegelaten is om films - muziek af te spelen met je laptop! Dit kan voor sommige mensen ook storend zijn, waar legt men dan de grens of iets storend is of niet?

Mja aangezien ik dus dacht dat je niet bereikbaar bent als je op een vliegtuig zit kan je dus ook ni gestoord worden door allerlei berichten of bellers. Internet zou volgens mij wel kunnen aangezien je enkel klikt en niet praat terwijl je bezig bent ...(kan internet ook al op een vliegtuig? Ik moet precies meer met een vliegtuig reizen!)

Heb wat opzoekwerk gedaan, omtrent bellen in het vliegtuig en internetten! Op verschillende sites heb ik kunnen lezen dat bellen geen gevaar brengt en jawel je kan blijkbaar wel degelijk bellen in een vliegtuig (voel ik mij nu als enigste dom? ). In de onderstaande link kan je een artikel lezen i.v.m. 'Bellen in de lucht' tevens kan je ook lezen dat er wel degelijk een prijs aan vasthangt! Wat had je gedacht...

http://www.portablegear.nl/nieuws/1...et_Vodafone.htm
Met citaat antwoorden