Citaat:
Orgineel gepost door Roel
Als ouders er niet bij zijn..
Ga maar eens naar een fuif.. Nu weet ik niet hoe oud jij bent judith.. maar als ik daar (ooit toevallig) op een fuif ben,voe ik mij oud! En moet je weten ik ben 18.
Fuiven lokken kleine kindjes...
die kleine kindjes willen even groot doen en ....
Hoe erg ook, ze drinken een pintje
|
Ik voel mij idd ook al oud! (en ik ben 2jaar ouder als jou roel
)
daarom zou ik er juist voor opteren om terug wat strikter te zijn in het toelaten van "snotjoeng": laat ons de leeftijd evt al verlagen tot 15jaar, wat ik al heel redelijk vind!
Misschien ligt het ook aan verschillen in onze opvoeding dat iedereen daar anders over denkt: ik mocht pas na mijn 16jaar uit en dronk eigenlijk nooit echt iets.
Een vriend van mijn broer mocht op zijn 14 al uit, kreeg 30€ mee voor die avond, en die 30€ was op aan cocktails e.d. Zijn ouders kwamen hem dan nog halen omdat hij te zat was om naar huis te gaan enz.
Dit zou bij mij dus niet waar zijn!
Vandaar dat ik waarschijnlijk ook het standpunt inneem van : uitgaan pas vanaf (15) jaar en drinken ook pas vanaf (15/16) jaar.Iemand die niet zo streng(?) als mij is opgevoed, heeft daar waarschijnlijk een heel andere visie op.
Maar het degoutante aan fuiven blijft: het is een peutertuin!
In Brasschaat is er een discotheek waar ik ook al gewoon niet meer mee naartoe ga omdat er alleen nog "snotjoeng" zitten. Ik voel mij daar echt bejaard!