13th November 2007, 22:41
|
Registered User
|
|
|
|
Verschrikkelijk! Wie haalt het nu in zijn hoofd om een onschuldig die in brand te steken. Wat is er toch aan de hand? In de tekst spreekt men absoluut terecht over een dierenbeul. Het gaat toch niet gewoon om een hond? Een hond is wel een levend wezen en deze hond blijkt een lieve en ongevaarlijke hond te zijn. Het dier zal dan ook verschrikkelijk veel afgezien hebben. Dierenmishandeling komt steeds meer en meer in de actualiteit te staan. Ik hoop echt dat men de dader te pakken krijgt. Ik vraag me af wie dat nu zoiets doet? Een hondenhater, een grappenmaker? Ging het om wraak of iets dergelijks? Het arme dier verloor blijkbaar ook een oog en heeft derdegraadsbrandwonden. In de tekst staat ook dat de hond als een kind is voor de eigenaar. Dat begrijp ik ook wel, dikwijls is het dier het enigste gezelschap dat een mens nog heeft. Dit is volgens mij ook wel een klap voor de eigenaar. Ze heeft misschien niet genoeg geld voor de huidtransplantaties. Dus ik denk niet dat ze nog met de hond durft gaan wandelen, of misschien trekt zij zich daar helemaal niets van aan.
|