Enkele post bekijken
Oud 13th November 2007, 11:24
Hanne Wuyts Hanne Wuyts is offline
Registered User

Te Vroeg!!

Ik vind het echt te vreog, komaan, de zomervakantie was juist voorbij en ik kreeg al kerstmisboekjes in mijn bus. En dan vooral kerstboekjes, sinterklaas werd blijkbaar eerst overgeslagen. Je gaat het zien, wanneer dat de kerstboom juist weg is, liggen de paaseieren al in de winkel...

Voor de lekkerbekken onder ons is dit uiteraard heel plezant, want als ze een lekker stukje chocolade willen eten, dan kunnen ze altijd een zakje paarseieren eten. Want ik heb de afgelopen jaren veel in januari al paaseitjes kunnen eten.

Maar ik vind het veel te vroeg, naar zo'n feesten moet uitgezien worden, je moet gelukkig worden als je eindelijk die eerste prachtig versierde kerstboom ziet staan in de etalages wanneer je zelf lekker warm ingeduffeld voor de koude winter bent aan het ronddwalen in de winkelstraten. Je moet gelukkig worden van de vele neppakjes in de etalages, omdat je weet dat binnenkort voor jou ook pakjes klaarliggen onder de kerstboom thuis. Je moet niet denken dat die cadeautjes daar toch al een paar maanden liggen en dat je al kan zien dat er al stillaan een laagje stof op aan het verschijnen is.

Daarom vind ik het veel te vroeg!! Ik vind altijd die decembermaand iets hebben, kerstverlichting boven de straten, lekker koud buiten maar weten dat je lekker warm binnen zit, pakjes overal, muziek op de straten...
Met citaat antwoorden